.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد
متادون درمانی بیش از 57 هزار معتاد در مازندران
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: بیش از 57 هزار و 140 نفر از معتادان در استان تحت درمان متادون قرار دارند.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا میرزایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه بیش از 57 هزار و 140 نفر از معتادان در استان مازندران تحت درمان متادون قرار دارند، اظهار کرد: 10 درصد از این افراد برای تهیه دارو از خدمات بیمه‌ای برخوردار هستند.

وی تعداد مراکز متادون درمانی در استان مازندران را بیش از 548 مرکز عنوان کرد.

دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر مازندران خاطرنشان کرد: 96 کمپ در استان برای پیگیری درمان معتادان پیش‌بینی شده است و هزار و 850 معتاد در این مراکز زیرپوشش قرار گرفتند.

این مسئول با اعلام اینکه برای ساماندهی معتادان متجاهر مراکز نگهداری گذری پیش‌بینی شده است، ادامه داد: هفت مرکز به صورت ثابت و هشت مرکز سیار در استان ایجاد شده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: 840 نفر در مراکز ثابت و 620 نفر در مراکز سیار تحت درمان قرار دارند و سه مرکز شبانه‌روزی هم برای معتادان در نظر گرفته شد که در حال حاضر 30 نفر در این مراکز نگهداری می‌شوند.

وی به اقدامات انجام شده دولت در زمینه جلوگیری از بروز اعتیاد در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر مراکزی که توسط سازمان‌های مردم نهاد اداره می‌شود 995 نفر هم در استان مازندران در مراکز دولتی به صورت شبانه‌روزی تحت درمان هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران اضافه کرد: در مراکز ماده 16 در استان نیز 788 نفر نگهداری و اقدامات درمانی برای این افراد در برنامه کاری قرار دارد.

این مسئول درباره توریستی بودن مازندران و خطراتی که از این ناحیه متوجه استان مازندران است، گفت: بیشتر خطرات در زمینه شیوع مواد مخدر متوجه جوان‌ها است.

میرزایی میزان کشفیات مواد مخدر استان مازندران طی 9 ماهه امسال جاری را بیش از 3 تن عنوان کرد و گفت: در همین ارتباط بیش از 13 هزار نفر دستگیر شدند./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.